söndag 29 juni 2008

.........Hm......... varför jag vill börja att blogga - när jag för det första inte har tid, undrar om någon överhuvudtaget kommer att hitta igen min blogg och vilja läsa den, i dagsläget inte har något speciellt att skriva om (!!!!!! :=) .................. TÄNKTE då att jag kan se det som min egen lilla dagbok, kanske kan det under lätta många gånger att bara få "skriva av sig" lite.......... Ja vi ser vars det bär hän................ Felicia som fyller år den 27/8 sitter bredvid mig och ska skriva en önskelista på presenter hon önskar sig. kan tänka mig att det kommer att stå: hundvalp, en resa till Grekland, kattunge, en bärbar dator..................... YES så rätt jag hade!! Fast resan var utbytt mot en ny mobil :o)

Puss till min underbara familj!

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Kanonkul.. Jag ska lägga in din blogg som länk från mig

Kram