lördag 9 augusti 2008

Den 10 Augusti.........


........... för 2 år sedan var mammas lyckligaste kväll!!!


Mamma fick äntligen se och träffa sin ungdoms idol Sven-Erik Magnusson i Sven-Ingvars. Det var en magisk kväll och mamma var lyrisk och så LYCKLIG! Jag och syrran Lena fick vara med om denna kväll och vi "diggade loss" med vår älskade mamma!


Vem kunde ana att hennes sjukdom endast 2 månader senare skulle släcka hennes liv ??....... Från det att mamma fick sin diagnos och påbörjade sin behandling gick allt väldigt fort, i 3 månader kämpade mamma mot cancern som slutligen vann och borta var världens goaste mamma................ Förutom att vara min mamma så var hon även en av mina bästa vänner, tomrummet är enormt och det går inte en dag utan att jag tänker på henne !


Mamma, jag älskar dig för evigt !


1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Tänker på henne då och då ! saknar henne också . Fint kort på er två. Kram