torsdag 9 oktober 2008

Ett ljus brinner för dig mamma !



Tänk så tiden går, i morgon så
är det 2 år sedan du dog .........
Än i dag så kan jag komma på mig
själv med att tänka att jag ska ringa
till dig....det är så mycket jag skulle
vilja prata med dig om, berätta för dig
eller bara få höra din röst.........
Jag saknar dig så mycket mamma !
Du finns alltid i mina tankar och det
gör så ont i mitt hjärta vetskapen
om att hur mycket jag än vill så
kommer jag inte att få träffa dig.

Men jag tror på ett liv efter detta.
Hur det är eller vars det är har jag
ingen aning om. Där mamma, vet
jag att vi kommer att ses igen.......
Tills dess, Puss , Kram och jag
älskar dig !!!!!!!!

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hej Vännen !! jag saknar också Anna Lisa ! Så din saknad måste vara enorm . Men jag tror på ett liv efter detta på en helt annan nivå och då får vi alla träffas igen. Under tiden , ta vara på alla minnen och ha henne med dig i dina tankar// Kram

Maritasblogg sa...

Snart är denna dag slut. För dig har det säkert varit både sorg och fina minnen . Tänkt på dig åtskilliga gånder hela dagen. Hon finns kvar här ! I dig och dom andra. Det är därför jag tycker om dig så mycket. Du är lika mjuk och go som Anna-Lisa var. // Kram