torsdag 6 november 2008

Äääääääääntligen !!!!!

Nu först känner jag mig pigg igen! Tänk att en
rackars förkylning ska ställa till det så :0)
Så datorn hemma har fått vila från mig ett tag.
Sitter ju framför datorn på jobbet hela dagarna
så längtar inte speciellt mycket att sitta där
på kvällarna med. Så tyvärr när orken tryter
blir bloggandet lidande............och inte gör det
saken bättre när jag läser mina vänner Marita
och Anna Karins bloggar, ni ger mig ångest :o(
Jag förstår inte att ni hinner och orkar skriva
och lägga in så fina bilder som ni gör.......????
Min hotmail inkorg är överfull med meddelanden,
ska jag orka läsa och rensa där nu..........tror inte
det......... En tand gick kras i dag, vips så satt
jag med en bit i min hand, ångest nr 2 min otroliga
tandläckarskräck........Hjälp hur ska jag fixa detta??

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Välkommen åter !! Vad fin din blogg är !!! Jag törs inte ändra min, står att vissa saker kan försvinna , men det verkar det inte gjort för dig !! // Kram