måndag 24 augusti 2009

Jag - Sebastian 2 år idag!

Hörde att mamma var uppe och grejade på i morse,
men jag låg och väntade tills hon kom in o skulle
väcka mig.....låtsades naturligtvis att jag sov. Ville
inte förstöra för mamma som skulle överraska mig med en
liten sång och paket. Ville inget visa, men fy så illa
det lät :0) Någon sångerska lär hon då aldrig bli, men
trots det så gillar hon att sjunga min mamma....

Sedan så blev det frukost,ville sedan leka med presenten
som jag fick i morse - hann en liten stund innan det var
dax att gå på dagis. Där var det som vanligt en massa lek
och bus.

Vi åt en supergod middag innan det var dax för mer sång
och paket öppning! Tänkte hela tiden på den goda tårtan
som pappa köpt, mumms äntligen så var det dax!

Nu är jag nybadad, har ätit min välling och ska efter en
lång men rolig dag krypa till kojs - 2 år gamal!

Tack alla släktingar och vänner för era grattis hälsningar
och sånger !!

Här kommer lite bilder från dagen,

























5 kommentarer:

Marlene sa...

Vilka härliga bilder på födelsedags barnet..å resten av familjen. Ser att det var många paktet å tårta,precis som det ska vara :)

Carolin sa...

Oh vilka fina bilder! Grattis Sebastian! Stora killen!

Carolin sa...

Oh vilka fina bilder! Grattis Sebastian! Stora killen!

Maritasblogg sa...

Ja må du leva , Ja må du leva !!! Grattis igen Sebbe !!! Många paket och god tårta ser jag att du fått.... mums , hoppas det finns en liten bit kvar till imorgon när du kommer hem från dagis.. Ät den då för mig !! // Kram

Moster Lena sa...

Gulligubben!!! Sebben alltså :) Så synd att vi bor så far away, men intet ont som inte har ngt gott med sig, det blir ju kalas igen då när vi ses nästa gång, blir ju snart dä!!!! Kramis till Er alla