söndag 6 september 2009

Grattis Älskade lillasyster på 25-årsdagen!



Vi önskar dig en underbar födelsedag Madelene !!!
Vårt avstånd oss emellan gör att vi inte kan ses idag, men du
ska veta att i våra tankar så finns vi hos dig :0)

Jag vet att "mamsen " blicker ner från himlen idag och är så
stolt över dig Madde! Över den du är och den du har blivit.
Din "lilla docka" Malvina skulle ha varit hennes ögonsten -
näst efter dig !.......
Jag minns tillbaka , jag var 18 år och besökte mamma på BB,
världens sötase bebis var född - det var du gumman och jag
har aldrig sett en sådan lycklig och stolt nybliven mamma
någon gång, som vår mamma var då !.....

Vi älskar dig!

Puss och kram från oss

3 kommentarer:

SysterYster sa...

Mina ögon tåras! Glömmer aldrig heller den dagen när lillan kom till världen, jag va ju med! hela vägen, vilken häftig känsla, sen 22
år senare upprepades historien, cirkel´n blev nästan sluten, då var jag med igen när lilla Malia, Malia skulle komma till världen men jag föll på målsnöret, blev akutsnitt och då fick inte moster Lena vara med! Sorgligt nog så förknippas Malvinas födelse med smärta och sorg, sorg över att Madde inte fullt ut kunde få glädjas över sin graviditet och tillsamman med sin mor få se fram emot den dagen när lilla bäbisen skulle komma, sorg över att Malia inte fick träffa sin underbara mommom! Att livet kan vara så orättvist. Men Madde jag håller med Mia, du har gjort ett fantastiskt jobb! Älskar dig!// sis

Madagen sa...

Nu gråter jag en skvätt:-( Taack så mycket!!tack för att ni fiiiinns!Älskar er så det gör ont. P&K

Vemvet, inte jag. sa...

Jag gråter också när jag läser det här. Skönt att veta att ni har varandra. Kramar från kusin Annette K.