torsdag 5 november 2009

"Latmasken",,,,,,

.....Har slagit till, inte bara på ett sätt utan flera :)
Orkar inte blogga......skyller på att jag inte har något att
skriva om-men det är inte hela sanningen.....
Orkar inte träna.......skyller på mitt gamla träningsställe
som ställde in en massa pass o tider som gjorde att det inte
passade för mig längre-men det är inte hela sanningen.......MM MM
Jag har helt enkelt "släppt in latmasken i mitt liv" och den
vägrar att försvinna (eller det är inte heller hela sanningen)
jag måste erkänna att jag är lite medskyldig, vägrar att
låta den gå........Men nu har jag bestämt mig - nu får
det vara NOG !!!!
Hoppas att jag känner så här i morgon med :) Eller som sagt,
det är alltid en början...... ! Fortsättning följer ......


1 kommentar:

Marlene sa...

Ja, tänk att man alltid hittar på en massa ursäkter för att komma undan :) Ha en trevlig kväll.. Kramis