tisdag 2 februari 2010

Villken tur vi har !

I Måndags så var dagis stängt, personalen hade en
planeringsdag. Dessa dagar är ungefär 2/år, trots
att man får veta det i tid så förtränger man det på
något vis.........Samma även denna gång ;) Kris på
jobbet - fick inte ledigt, vad gör vi nu då ??
Jo Morgan som var hemma i Åsele "tog med sig" Sebastians
farmor tillbaka till stan. Tänk villken tur att vi har
henne!! I dubbel bemärkelse denna gång, tror ni inte att
Seb hann bli sjuk oxå - feber & förkylning - så farmor är
fortfarande kvar så att vi kan jobba som vanligt. Vi
kan inte ha det bättre !
Tusen tack Monica ( och Ove som lånar ut henne till oss i
tid och otid ......) !


5 kommentarer:

Marlene sa...

Kändes som det var länge sedan jag tittade förbi här:) Visst är det tur att man har änglar omkring sig, som ställer upp när det krisar sig.. Skrattade gott åt smokie videon, vilken härlig outfit de hade =)
Kramis

Birgitta sa...

Minns du att jag hade den här LP:n, Smokies greatest hits, på det ljuva 70-talet? Hade, för jag gav den i 50-årspresent till min storasyster förra sommaren. Numera hänger den inramad i hennes butik. (fråga henne när du går in VAR den hänger...)
För övrigt fick jag brev från Terry Uttley (Smokie) i somras. Det är sant! Det du ;)

Birgitta sa...

Förlåt, kommentaren hamnade under fel inlägg... men what the f--k!

Mia sa...

Men Birgitta, hallå där vad har du och Terry Uttley ihop tillsammans ?? :))
Var Smokie Anna-Lenas stora favoriter må tro ??.......

Birgitta sa...

Nja...favoriter var väl att ta i, det var nog snarare tvärtom. Det var inte så populärt när jag körde "Living next door to Alice" gång på gång på gång. Du minns nog inte men min syster var en MYCKET vresig tonåring, trots sina godhjärtade söta småsystrar. Du kan ju fråga din syster L...
Vad jag och Terry hade ihop i somras kan du få höra tids nog ;)