onsdag 31 december 2008

Ett Riktigt Gott Nytt År till er alla !!

Sista dagen på året 2008! Ännu ett år till ända......
Vars har detta år tagit vägen? Tiden går fort när
man har roligt sägs det, tiden går fortare ju äldre
man blir med - det känns så iaf :0))
Ett år att minnas - med mycket glädje, men
även en del sorg .....medgångar och motgångar....
Men det är väl så livet är i det stora hela.
Tänker skippa nyårslöftet i år, brukar ändå
inte fungera att hålla! Förresten så vet jag inte
vad jag skulle kunna avge som ett löfte, jag
varken röker eller snusar, jag väger iof
en hel del kilon för mycket, men att gå ner i vikt
kräver något mer än bara "ett löfte". Så det
får helt enkelt vara för detta år!
MEN jag ska bättra mig på att höra av mig till
er- alla mina fina goa vänner!

Med hopp om en bra början på år 2009!


Pussar och Kramar till er alla!

1 kommentar:

Mamman sa...

Gott nytt år på dig själv, kära Mia. Hoppas att vi får kramas snart, åtminstone en gång detta år!
=)