söndag 28 december 2008

Håller mina tummar !!!!!

Villken avslutning på Julhelgen, Sebastian
åkte på världens magsjuka.Den började på
annandsags natten och håller i sig än....
Vi säger bara peppar peppar och håller
alla tummar vi kan att vi ska klara oss!
.......Men för en timma sedan kräktes även
Simon(som tidigare i kväll åkt hem till
sin pappa för att vara där denna vecka),så
typiskt va??!! Är det inte magsjuka,förkylning,
springmask eller hårlöss(tänk vad barnen kan
komma hem med sedan de börjat skola/dagis....)
Ja alltid så ska det vara något :0))
Själv så har jag nu slut på min ledighet,i
morgon så ska jag sälja resor så att det ryker
tänkte jag......... Undra om jag orkar springa
på REA spaning/shopping på lunchen?? Jag vet
inte vad jag är ute efter egentligen, men alltid
så hittar man väl något....?? Kan vara bra att
ha grej, eller en snygg topp som jag ska komma i
förr eller senare (känns som mkt senare efter
allt gott som slunkit ner under julen.......).
Något som kan förgylla min dag...(Simon,Felicia o
Sebastian ni gör det alltid - Älskar er av hela
mitt hjärta!!!)... en ny börs kanske,som rymmer
alla mina kort av allehanda slag. Det känns som
att jag har VM i kort,samla bonus, få poäng - ja
allt möjligt. Och konstigt nog så har man aldrig
rätt kort med sig vid rätt tillfälle..........
Villken grej om det skulle gå att få till ett
"universalskort" ??Hmm,har någon patent på det tro???

1 kommentar:

Mamman sa...

Åhhh, hoppas att ni klarar er?
Vi har ju svängdörr på dass numera... Börjar lugna sig nu ändå.
Visst behöver vi något mera lättvindligt och ytligt som kan balansera upp alla tunga värden i vår vardag. En eller annan snygg topp måste få hänga med också... Barnen får ju faktiskt en lite tvärglad mamma då.
Själv fyndade jag härom dagen. Ska ju till storstan om bara tre veckor... måste vara stassad till tänderna, denna dygnslånga utflykt känns ju för mig som en veckoresa till Cypern... =)
STOR KRAM min vän!!!!