lördag 10 januari 2009

I kväll blir det middag på ..............

http://www.droskan.se/index_1024.html


...........med familjen, Marita & Jonny med barn och
Jörgen & Eva! Det ska bli trevligt och framför allt
GOTT !!! Mums, jag älskar deras buffe - Pizza-Taco
och nu i Januari ingår även "lilla grill buffen".....
Äta god mat i goda vänners sällskap, kan det bli bättre??!!
Hmmmmm, fast jag har redan hunnit tjuvtestat detta
i förra veckan, :o)). Jag och Katarina skulle förra fredagen
gå på Costas och äta ur deras Grekiska afterwork buffe (som
vi har längtat och kämpat för att få till en date där!!)
men till vår besvikelse så hade de ej kommit igång med
den ännu efter helgerna, så det blev Droskan istället,
men vi hade en super trevlig kväll där med mat, rött
och en massa surr :0))

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi var ju där en sväng i veckan också, trodde mitt sällskap skulle spricka alltså! o sen , vad billig ölen var :-O, jag är så klen på att äta själv men 3 öl slank ner under tiden de andra frossade ;-)

Mamman sa...

Men huuur gärna skulle jag inte ge en diger slant för att få vara med på gamla hederliga Droskan. Jag kan känna doften i min näsa av rökig inpyrd sammetsgardin, känna smaken av Tacos o billig bira, se mig själv dansa på borden till värsta ösiga coverbandet spelandes TNT på full rockervolym, bli smekt i nacken av den ljumma sommarkvällen ute på den fantastiska baksidans trädäck med utsikt över Umeås vackraste älvsida, se allas lystra blickar på snygga bartenders o JackVegasmaskinens blinkande men ouppnåerliga lockelse... Jag vårdar ömt mina minnen av när vi satt där den där sommardagen, du, glada Lena, U, din kära fina mamma, jag o Lasse. Jag bar då Clara under mitt hjärta så ömt.

Kram från mig.