torsdag 8 januari 2009

Villken underbar film, rekommenderas varmt!

http://www.youtube.com/watch?v=1HRa4X07jdE


När ni sett filmen så förstår ni varför denna sång.
Tack Marita för en alltid så lika trevlig bio kväll
med dig :0)
Kan inte smälta "popcorn tanten".............. Vad
gjorde hon i en bio salong överhuvudtaget ????
När jag o Marita kommer till våra platser,
redo med varsin bägare popcorn och dricka
och i spänd förväntan ,sitter där en kvinna
vars första kommentar till oss var: - och vad
ska vi göra nu ? Vad då frågar Marita, Jo säger
kvinnan, jag tål inte lukten av popcorn......
Ja säger Marita, då kanske du inte ska gå på bio.....
För det är ju bara så enkelt att: som fisken i handsken,
debit och kredit, efter regn kommer solsken,
i vått och torrt - ja listan kan göras lång,
MEN popcorn + bio = sannt !!

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hej igen vännen !! Tack en en gång för en trevlig kväll.Trots lustig början med popcorntanten blev kvällen kanon. Nu i efterhand så kan vi tacka henne. Vi fick ju något att blogga om bägge två. Även bitska kärringar kan ge något ibland. Vi fick ingen bloggtorka ikväll !!// Kram

Anonym sa...

kommer via Marita, sitter o kollar lite på andra Umeå-bloggar o märker att alla har så fina bloggar, men jag får lugna mig med att jag är tämligen ny på det här, man lär väl kunna krypa innan man går kanske? ;-)

(fast jag gillar verkligen inte bloggers ordverifiering, jag får aldrig till det rätt första gången...grr)