torsdag 21 maj 2009

Gillar när röda dagar infaller under veckan

Villket ju även betyder att man är ledig från jobbet :0)
Så dagen har jag tillbringat med att vila lite,tvätta,städa
och gått en sväng på stan. Känner mig bättre från min
förkylning och min hosta är inte lika intensiv, skönt!
I dag så åkte Morgan o Seb till "Lomlake",de har ju turen
att få vara långledig medans en annan jobbar både på
fredag och lördag.
I morgon kväll ska vi träffas "tjejerna" för att se
om vi kan få till en weekend resa i höst och vars det bär av
i så fall! Kanske går vi en sväng på Harrys,för "Less is more"
spelar där i helgen igen.
På lördag kväll blir det kanske en sväng på stan, det är ju
kulturnatta så det är mycke musik och evenemang som händer
under hela dagen o kvällen(och det bästa av allt - det är gratis!!).

Här kommer ett smakprov från en artist som kommer att närvara:

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Tack för du påminde mig om fel år , när jag gifte mig !! Med åldern är det lätt att glömma ! Ses imorgon kväll !! Kram

Lotta sa...

Vi ska dit på lördag vi :-)

Lotta sa...

Vi har haft grabbarna här på middag och snart ska vi ner på Harrys