onsdag 27 maj 2009

Trots All inclusive under semestern.......

.....Och annat smått och gott så hade jag sedan sista vägningen som var för
1 månad sedan gått ner ytterligare 3.4 kg. Så summan av kardemumman
tills nu så har jag gått ner totalt 19.6 kg på S.H.E:s våg (och på vågen
hemma 22kg). Men nu är det att komma i gång med träningen som
gäller, så fort min förkylning är över blir det spinning mm för hela
slanten! För jag vill ju inte sabba detta nu när det gått så bra,
kan inte fatta att jag för 3 1/2 månad sedan gick omkring med
"två Sebastian-som han väger nu"på min kropp??

5 kommentarer:

Lottta sa...

Grattis, vad duktig du är :-)

Mamman sa...

Du är SUPERDUKTIG!
Själv har jag väl sisådär en halva Lasse runt magen... och råångest!?
Kram =)

SysterYster sa...

Hä bra dä!!!!!!

Mia sa...

En tacke så mycket!!

Anna nu över driver du allt, halva
Lasse- kan jag inte tänka mig.....

Maritasblogg sa...

Idag säger jag bara, vad go Sebbe är på kortet ..

Mitt egna inlägg fick en annan ande mening efter jag läst ditt !! Kram Kram , nu går jag och äter en banan !