tisdag 26 maj 2009

Lamt eller inte.............

Min vän Marita tyckte att gårdagens låtval med Whitesnake inte
var det bästa att börja veckan med (om man vill vakna till liv).
Själv börjar jag hellre veckan lite soft.....Man i dag kan vi ROCKA LOSS!
Jag är en av dom som inte köpt någon biljett ännu till Nordic Rock,
har väl inte riktigt haft koll på hurvida jag ska gå eller ej. så nu får
jag stå mitt kast, nu har de höjt biljett priset med 100:- :0(
Annars så kanske jag hamnar med några goda vänner (som
gjort samma misstag som jag) på någon uteservering på stan i
stället ....... Men jag tror att det kommer att vara lika trevligt och
mycket folk vars man än väljer att vara......... Så jag är inte orolig!



1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Ett upplyftande val ... Tack. Jag tänkte när jag hörde gårdagens låt , vad är det för skit som folk suktar efter nu till helgen. 80- talets mes låtar ??? Men sen kom jag på att du är en lugn och fin människa så valet var lite som alla andra låtar du väljer ... soft music !

Så det gav mig mer smak att gå ut på nätet leta låtar från dom för jag har ingen koll på deras hits ! //Kram love you...