fredag 26 juni 2009

Michael Jackson

4 kommentarer:

SysterYster sa...

En smärre chock fick jag i går kväll när jag läste aftonbladet på webben! Sen var det CNN som gällde.
En del tror man ska leva forever, iafl inte dö så ung!

Marlene sa...

Jag är förundrad över att han levt så länge,han har ju sett mer eller mindre döende ut länge....Nu var jag taskig...Klart att det är tragiskt att han dog.En gammal idol..

Maritasblogg sa...

Michael var en stor idol även för mig. Men det var många år sen han var i ropet, så jag känner en viss sorg men också funderar jag , vad har han haft för ett liv sista åren ?? Sista 15 åren har jag bara lidit med honom och nu känner jag ingenting . Kanske får han till slut frid ! En stjärna som sakta brunnit ut ... Priset att vara på topp , var det värt det? Ja den frågan är det Michael lämnar till bla mig ??? Så idag , när han lämnat jord livet känner jag tyvärr ingenting... bara tomhet, ingen sorg! Men jag glömmer honom aldrig !// Kram

SysterYster sa...

Mina minnen till Mr pop:s musik kommer från min tid som bilskole-
elev, läste ju och körde i Dorro, men fick köra i Villis emmellanåt, då var vi ett gäng som rattade samtidigt och enda musiken som spelades i bilen under denna period var michael Jackson, så hans låtar liksom hat älskar jag precis som jag hat älskar att köra bil :)