söndag 7 juni 2009

Saknar.........

....En alldeles egen liten "bloggkamera" !!
En liten nätt kamera som jag kan bära med mig i väskan
eller fickan så är jag alltid redo att "fånga ögonblicket" !
På min och Sebastians promis på morgonen i dag önskade jag att
jag hade haft en, det var flera små tillfällen som jag hade
velat fånga på bild......Tex Seb:s lycka över när
vi stannade till vid ett dike och kastade sten, alla vovar som
han gladeligen spanade in.......
På vår väg räknade jag även in till 4 cyklar som låg övergivna,
olåsta och bara lämnade efter vägen. Den ena mer anskrämlig
än den andra.
Cyklar som säkert någon "lånat för stunden" på väg mot eller
hem från stan....

Marita köpte sig en ny telefon igår, det verkar gå bättre och
bättre för henne att förstå sig på den. Och jag funderar
allvarligt på en liten kamera....vi får se !!
Är vi månne "tjejerna på väg mot high tech världen" törs
vi äntligen ta ett kliv in i denna värld ??!!.....

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Jag förstår hur du menar. Vi törs men saknar kanske tålamodet och orken att lära oss allt. Men denna telefon är även en liten blogg kamera ! 8 megapixlar! Gäller bara att jag ska kunna lära mig den !! / Kram