måndag 15 juni 2009

Regnet det bara öser ner.......

Fy sjutton vilket trist sommar väder!! Sommar, vänta, sa jag sommar -
jag bara undrar vars är den, någon som vet vars det tagit vägen ????

Lite skratt kommer därför här, i väntan på solen o sommaren!!

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han
i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två
sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?" "Det beror på
" svarade jag, "vad står det på t-shirten?" "Manchester United" svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma....


Ett par ligger i sängen . Mannen säger: 'Jag ska göra dig till värdens
lyckligaste kvinna! ' Hon svarar: ' Jag kommer att sakna dig...'


'Det är allt för varmt för att ha kläder på i dag' säger Erik när han
kommer ut ur badrummet. 'Älskling, vad tror du grannarna skulle
tänka om jag klippte gräset naken?' 'Att jag tog dig för pengarnas skull',
svarar hon...

4 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Jag skrattade som attan , sen såg jag snopet att jag slarvläst inledningen. Trodde du skrev om Morgan , och han skulle tvätta. Dom var roliga ändå !!! Men vilken miss av mig ... Kram

Mia sa...

ha ha ha, typ samma :o))

Birgitta sa...

Jag gjorde samma sak som Marita och det var helt klart roligare när man trodde det var Morgan :)

Kram till dig Mia på din födelsedag!

Mia sa...

Tack tack :0))