onsdag 11 mars 2009

Går nu in i vecka 5

......Med Camebridge alltså :0D Om det nu var någon som trodde något
annat så ville jag bara förklara så att det inte skulle ske något missförstånd.....
Vi var och vägde oss i dag och det visade sig att vårt "hårda leverne" gett
inget annat än ett positivt resultat!! På dessa 4 veckor så har nu jag tappat
drygt 11 kg och Morgan 15 kg. Inte undra på att "allt" med ens känns så
mycket lättare och roligare :0))
Nu fotsätter vår resa, vi ser bara framåt och tar fortsatta steg mot våra mål!
Hurra vad vi är bra! Kram på er alla!

7 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Grattis Grattis... Jag är så stolt över er......Jonny hälsar, det har ni gjort bra.../Kram

Mamman sa...

Herregud, ni ser väl snart ut som ett par tunntarmar där ni slingrar er fram bland tjockisarna på stan...?
En annan får väl försöka ägna sig åt påskbordsbojkott för att hålla igen.
Hoppas att ni äter vitaminer bara.
Kram och håll ut! =)

Anonym sa...

Grattis, ni har verkligen gjort det bra! Kul att få veta hur många kilon, träffade din syster för några timmar sedan (ska inte säga var hon hittade mig...)och jag frågade henne då hur viktminskningen gick men nu fick jag ju svar!
Fortsatt lycka till!

Anonym sa...

Vad duktiga ni är och förstår att ni blir extra peppade när det gått så bra. Blir glad för dig skull.
Kram på dig

Marlene

Anonym sa...

Hurra!!! Hurra! Så fantastiskt duktiga ni har varit! Och kan tänka mig att med resultaten kommer gaisten! Det gäller ju att "häl ut" Kramis från sis

Monizz sa...

Snyggt jobbat! För jag vet av egen erfarenhet att det gör sig inte själv när man väljer att minska med Cambridge... Snabbt resultat, men alltid mycket frestelser i omgivningen. Fasen vad strongt att gå på bio, och INTE frestas att norpa popcorn *klappar på axeln*. Och dessutom sitta bredvid Marita (som säkert inte dolde att de var goda *hehe*) Keep up the good work!!! (Önskar bara att jag själv hade karaktären...)

Mia sa...

Tack alla för era peppningar och fina ord!

Kram Mia