måndag 2 mars 2009

Måndag igen!

Helgen har varit så luuuugn och skön, jobbade i Lördags-men efter det.
Sebastian har haft feber hela helgen och även idag, så jag är hemma nu
så kommer Mogan hem till lunch när jag går och jobbar. Undrar vad det
är nu då?? Bara vanlig förkylning på G eller är det begynnade vattkoppor
som är i antågande?? Hoppas på det fösta, men på dagis går det just nu
även "koppor" så vi får vänta och se.........
Sportlovet har börjat, Simon och Felicia kommer idag. I morgon så
ska de åka till Åsele till Ove & Monica, så åker Morgan, Jag och Seb
på Torsdag em. Håller tummarna att Seb blir frisk bara ............

På återhörande och en riktigt trevlig sportlovs vecka på er alla!!

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Jag håller tummarna för er att sebbe blir frisk och bättre väder. Förmodar att det är uteliv med fiske och skoter ,som ni tänkt i Åsele.. Hälsa inlandet från oss // Kram

Anonym sa...

hoppas vi kan träffas!! Längtar efter Er :)

Anonym sa...

Ha,Ha!!! En minut mellan mitt o Maritas inlägg!!!