måndag 9 mars 2009

Måndag kväll!

I dag har varit arbetsdag, hela veckan framför oss innan helg igen.
Men nu längtar jag inte på samma sätt till helgen, mycket det man ser
fram emot under veckan är annars normalt planerandet av den goda
helg maten som ska ätas och villket helgmys vi ska ha......Nu har vi
ju fortfarande bara våra camebridge soppor på menyn :0( Mycket
annat än det bjuds det inte på...... Vi kämpar på, med snart 4 genom-
förda veckor, ska vi nog klara av att kämpa på några veckor till. Vårt
mål är "ren kur" fram till påsk och sedan ev fortsätta med en kombinerad
kur ett tag till, allt förstås beroende på "hur läget" ligger till.
Denna vecka har varit en kämpig vecka på så sätt att ingen energi eller
ork har funnits.........Både jag och Morgan är helt färdiga......Vi går i säng
vid typ 21.00 - 22.00 tiden och sooooover och soooover................. Måtte
nästa "camebridge vecka" bli lite lättare, i bland känns det som att nu ger
jag upp, jag vill ÄTA mat !! Men så tänker jag på resultatet och vad jag kämpar
för , inte ge upp nu när målet närmar sig! Och vad är väl några veckor till när
jag sedan får äta mat igen restrerande år av mitt liv :0))

Hoppas att ni får en underbar vecka!

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Kämpa på !! Ses imorgon / kram