torsdag 19 mars 2009

Hela veckan snart till ända......

......Och inget har jag bloggat på hela veckan. Har varken haft tid eller
lust :0)
Vad har jag då gjort i stället? Svar: inte mycket!
Men Lena , syrran har varit här så då har vi varit "upptagna med vårt",
inget jag vill blogga om precis (vissa vet precis vad jag pratar om......).
Jag har även varit som de sista veckorna, så trött - så det har
bara varit så skönt att bara slappa och inget inget alls göra :0D
I morgon sista arbetsdagen på veckan, härligt !! I helgen har vi fullt
upp med att försöka hinna med lite ommöblering och byten av rum
med barnen, får se om vi hinner med allt. Annars blir det till att
fortsätta nästa helg, måste hinna innan påsk, för sedan så kommer
de och ska måla och tapetsera om och då måsta vi göra en omflyttning
av möbler igen! Phuuu, suck, stön känner redan hur trött jag är...........

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Härligt att det inte blev längre uppehåll !!

Jo, jag vet precis vad du pratar om :-) Vad det skönt ?? / kram

Anonym sa...

Tjingeling Mia!

Det var inte igår! tror vi inte har setts sen Lena fyllde 40 och det var ju lääänge sen =)

nästan så jag anar vad du pratar om,och är det så som jag tror så trodde jag det var bara Babitta & masprojta som delade fotintresset med Lustig.. =)

Trevlig helg!// Denise

Mia sa...

Hej Denise!
ja det var länge sedan, kul att höra av dig!
Jo,tänk att jag är lika inbiten "fot pillare" som de andra!! Så när jag träffar Lena
är vi i "vår egen lilla värld"....
Det är svårt att få till detta som ett intresse för de andra i min familj...... Kram Mia