lördag 28 mars 2009

Lördagsbiten

Var ett av mina favorit radioprogram när jag var 7-14 år, jag satt även
uppe på nätterna och lyssnade på nattönskningen (ja på helgerna iaf....).
Jag har hur många inspelade kassettband som helst från den tiden, kanske
dags att göra sig av med dom nu ?? Kan ju inte påstå att jag lyssnar
på dom, inte ens under de senaste 20 åren har jag gjort det ....
Är det dax att slänga allt "det gamla" för att ge plats åt allt
"det nya"? Så kanske man slipper detta som vi gått igenom nu, rensa,
slänga,packa om, pula in i förrådet, köra iväg till lomlake
(där ytterligare en ny hård rensning måste göras...... )Hur har vi
fått plats med allt?? Jag bara undrar............
Och trots allt så har vi grejer kvar................. Men mycket
kan inte bara slängas bort sådär "enkelt",det är gamla minnen och
har en gång haft en betydande roll, så det krävs mod att ta farväl...
Men jag har kommit en bit på väg :0)


Så här kommer några favoriter, för gamla minnens skull !














Önskar er alla en super mysig helg!

Inga kommentarer: