fredag 3 april 2009

Fredag kväll

Och här är lungt,tyst och stilla......Det är endast jag och Felicia
hemma! Morgan & Sebastian åkte till Lomlake i dag och Simon är och
ska sova över hos en kompis. Flisan har en kompis här och jag ska
försöka komma igång med den fortsatta rensningen.......Det tar aldrig
slut, nu önskar jag att jag var som min granne Jenny, där sparas inget
i onödan och dom slänger eftersom! Tyvärr så har Flisan ärvt mina
egenskaper när det gäller att "spara - det kan ju vara bra att ha och
det där är ju fint","lägga på hög o rensa sen" när jag har tid och lust...
.....Det tog mycket längre tid att få i ordning i hennes nya rum än
det gjorde för Simon :0) Och ni förstår kanske varför ??....

En fredagslåt från mig till er kommer här, lyssna och njut!



2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Hej vännen ! skippar lyssna på låten, såg det var Kent , dont like !

Saknar dig , här på bloggen men också i verkliga livet...

När kan vi ses ????? // Kram

Mamman sa...

I LIKE KENT.
Städa inte ihjäl dig nu. Du vet, den som spar han har ...
Såg er på teven ikväll - snöyra på UmeåFC-träning. Här solar vi näsorna i kortärmat och har eldningsförbud ...
Men snart kommer vi upp, vi får väl lägga undan alla våra nystrukna vårkläder och ta täckbrallorna på igen ... eller?
Kram =)