fredag 27 februari 2009

Äntligen Fredag !

Så var det då äntligen helg igen, -7 grader ute så här på morgonen.
Det är dag 16 idag!
Jag tänkte att vi kanske skulle hyra några bra filmer i helgen, på
"Hemmakväll" har dom ett bra erbjudande att hyra 3 filmer för
120 kr i 1 vecka ! Men direkt när jag började bläddra i annonsbladet
så började tankarna, få se vad ska vi äta för gott (onyttigt och sliskigt
till ........) .Tänk hur man är, så fort det ska till att tittas på film eller
det ska mysas så är det som att det hör till att det även ska ätas en
massa, jo onyttigare desto godare =o) NEJ nu måste jag börja att
tänka på alternativa film och mys "snacks", fotfarande något gott
att äta men inte lika onyttigt. Jag har lite tid på mig att planera och
förbereda, det är bra så kanske det inte blir att jag i stundens hetta
slänger ner några påsar chips och godis i kundvagnen av bara farten!
Men till helgens filmer blir det bara en dryck , vatten och en god
kopp med te!

Ha en underbar helg !!

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Hoppas helgen varit bra ! Nu är det snart måndag igen !! Veckorna rasar iväg precis som din vikt !! // Heja heja / kram...............