onsdag 8 april 2009

Äntligen upptrappning !

Tänk att det kan vara så gott med tonfisk och sallad :0)
Änligen efter 7 1/2 veckas diet med bara soppor, kaffe, The och
vatten har jag börjat att äta så smått. Middagarna de senaste
4 dagarna har bestått av tonfisk-/kycklingfile-/makrill i tomatsås
serverat med grönsaker! Jag har njutit så av varenda tugga!!!.....
Efter påsk kör jag igång med min träning, ska köpa ett kort på
träningsverkstan (nära och bra) oxå kan jag göra det som jag
tycker är kul, så som spinning, fys träning, core och Afro dance.
Lite uppdatering, under dessa veckor har jag "tappat" 17 kg och
Morgan 22 kg :oD Hurra vad vi är bra ! Nu är det bara att fortsätta
se till att sköta sig. Jag provade en massa kläder igår som legat undan
stuvade i garderoben, och lyckan var stor när jag utan problem kom i dom.

Jag säger bara lycka till Lena, snart är det dax! Njut i påsk av allt gott
och ladda dina batterier (kan behövas), sedan vet du att det är bara att
bita ihop, och när vi ses sista helgen i Maj blir det partyyyyyy och fira av!

Alla som inte bokat in Lördagen den 30 Maj ännu, gör det nu! För då
blir det "gårds fest" här med mingel och dryck för att sedan vandra
vidare ner på stan för fortsatt galej!!

4 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Kära kära vän!! Jag är så lycklig och stolt ! Vad duktiga ni har varit och är !!

Längtar redan till maj !! Ses snart hoppas jag !! // Glad påsk / hälsa alla

Asian living in Sweden sa...

Vad duktig du är Mia! Gratis!

Jag & Nelina ska till Umeå nästa Torsdag, tänk att shoppa lite..vi har lånat lägenhet & ska sova över hos Mattias syra i Ålihem. Har du tid att träffar? Vi hörs!

SysterYster sa...

Förstår inte vad du menar? :)

Mia sa...

Självklart så vill jag träffa er!
Hör av dig Estee, jag jobbar till 3på torsdag.

kRAM mIA