torsdag 16 april 2009

Jag är berörd

........Tack alla bloggare,ni som delar med er av era liv,innersta
tankar och drömmar! Mina vänner, eller er som jag av en slump vars
bloggar jag hittar och läser. Jag är och blir berörd, rörd, glad men
även ledsen..........Ni fina underbara människor med olika syn på
saker och ting, livsöden , erfarenheter och stadier i livet. Fortsätt
att beröra med era tankar!
Kram även till er alla som kollar in min blogg ibland och ni som lämnar
små tecken på att ni varit här :0)


Till er alla kommer här en låt,en underbar favorit som berör......


4 kommentarer:

Mamman sa...

Tack för en väldigt fin låt. Vi ses på lördag hoppas jag. Kram =)

Maritasblogg sa...

Hej.. tänkt ringa dig...Om lördag.. Håller på och kollar om det funkar .. Jobbar du imorgon?? Kram

Mia sa...

Jobbar till 15.00 i morgon Fredag ! Yippie snart är det helg :0)

Vi hörs i morgon brudar !

Daniel sa...

Fin låt!

Tack själv för en fin och öppenhjärtlig blogg!