lördag 18 april 2009

Godmorgon!

I morse vaknade Seb 05.45, är det för att det är så just ute
nu tro?? Eller är han bara redo att starta dagens utforskning
av världen som bara en 1 1/2 åring kan ?? Ja hur som helst så
är det bara att gilla läget, så nu har jag hunnit fixa i ordning
lite mer efter röran sedan målaren varit här och fixat under veckan.
Måste säga att det blev fint (äntligen är den dystra gula färgen
som varit på tapeter i både kök och hall borta...) den färg vi har
nu är grått! Nu vill vi bara ha en massa fina nya möbler också :0)

Dricker mitt morgon kaffe och riktigt känner hur skönt det är att det
är lördag. Solen lyser så fint ute, vi ska strax ta en rask morgon
prommenad.

I kväll så ska vi gå ut och äta med Anna & Lasse som är "hemma"
från Eskilstuna, jag längtar! Så i kväll kommer min syster son
Pontus och hans tjej Sandra och ska vara barnvakt till våra "små
änglar" :0D ...!! Mer om detta i morgon.

Önskar er alla en fin helg !


.........Lena kämpa på,jag vet att du kan fixa det!!!

1 kommentar:

SysterYster sa...

Suck.....!