lördag 4 april 2009

Tjejernas nya mysställe........

........Har mitt och Morgans sovrum blivit!!
Felicia och hennes kompis Saga ligger på vår säng bland
kuddar och filtar och tittar på tv ( en 32tum LCD tv som Morgan
förra veckan utan min vetskap inhandlade och monterade upp på vår
sovrumsvägg mittemot sängen.....) det är fler som har den platsen
som favorit, nämner inga namn....... Så jag är förpassad till att
sitta i köket, bra då hinner jag skriva lite i bloggen innan min
stora pappersrensning fortsätter. Vårt vardagsrum är fullt med
möbler från hallen,Sebastians rum och kök, inför vår omtapetsering/
målning - som jag trodde vi skulle få utförd under nästa vecka MEN
så ringer målaren och säger att det inte alls går, det blir först
veckan därpå.....Så nu ser det ut som det gör hemma hos oss,
rörigt och tomt samtidigt :0))

Hoppas ni alla får en fortsatt mysig helg!

Här kommer ännu en favorit (så j-a bra) sorry Marita.....



2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Ok , du väljer Kent igen.... Då läser jag bara dina underbara rader 2 ggr istället... Blir så glad att hoppa in på din blogg när du skriver.. Alltid lika bra....

Ps

Jag längtar tills jag får se hur allt blivit !!// kram Vännen !

Mamman sa...

Jag lyssnar jag, Kentdiggare som jag är! Måste ju då jag numera är Eskilstunabo ... Dessutom är ju Kent väldigt bra faktiskt - Marita. Kram =)