lördag 14 februari 2009

Dirty Diana

Den häftigaste och bästa konsert som jag någonsin varit på är "Bad World Tour" som Jackson åkte världen runt med 87-88 , den räknas än idag som den största världsturnén någonsin. I Sverige höll han två slutsålda konserter på Eriksberg i Göteborg inför drygt 100 000 åskådare.
Agnetha, minns du så otroligt häftigt det var? Och hur roligt vi hade i Göteborg den helgen....
Han är fortfarande en av mina absoluta favoriter och jag älskar hans musik! Jag är bara besviken över hur saker och ting har blivit, skulle önska att han fortfarande kunde vara den stora stjärna som han var en gång i tiden.......
Michael blev 2005 friad från anklagelserna om sexuellt utnyttjande av barn, han är väldigt speciell ,"egen" och underlig men jag kan inte tro att han är skyldig bara för det........

Njut och tänk er in känslan att stå där ute en varm sommarkväll på Eriksberg i Göteborg bland 50.000 skrikande fans ........Det var fantastiskt !!!!!!!!




Anna_karin tusen tack för din hjälp, se så bra det gick !! Kram

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Hallå !! Att du har fått upplevt honom live !! Vilket minne . Min dröm är att han plötsligt bara finns i våra liv igen. Turnerar och släpper plattor !!! Om den drömmen slår in , LOVAR JAG ATT FÖLJA DIG VART SOM HELST ! För att se honom live !!! // Tack för en underbar video !!// Kram och trevlig kväll !