söndag 8 februari 2009

Söndag kväll

Så var snart denna helg över, tänk så fort tiden går när man bara vill vara hemma och mysa med familjen .......... Helgens väder har varit just sådant "stanna inne och mysa väder" oxå. Men trots det så har man varit tvungen att ge sig ut i -14 graders kyla och snöstorm . Jobbade i lördags och idag så hade Felicia och jag turen att bli medbjudna på bio av Marita, vi såg en förhandsvisning av filmen: Bedtime stories, det var en mysigt rolig film! Tack Marita för det!!!
I fredags kväll direkt efter jobbet så var jag, Marita, Katarina och Eva-Carin på
Costas och åt grekisk afterwork buffe. Muuuums så gott det var, nu njuter jag för fullt av allt jag äter för snart är det dax för Camebridge.........laddar laddar laddar mig inför det som komma skall :0))
I dag så har vi firat Simon som fyller 12 år i morgon, Grattis goa killen vår !
I morgon en ny härlig vecka att se fram emot ! Kram till er alla :0D

Inga kommentarer: