onsdag 18 februari 2009

Godmorgon!

Idag är det -16.6 grader ute, hörde att det skulle bli kallare och börja blåsa.....Brrrr det ser jag inte fram emot.
Vi har dag 7 idag
Efter jobbet bär det av till S-H-E för vägning och inhandling av mer "soppor"
Barnen sitter och äter gröt som jag kokat till frukost, här ska även bli ändrade frukostvanor! Nu ska vi bli "nyttiga familjen " mera gröt och grönt till folket :0))

Försökte få Simon att säga någon favoritlåt som han har så skulle jag lägga ut
den på bloggen, men S är inne i en "jag vet inte alls period".......men här
kommer något från en serie som jag vet att han älskar!!



1 kommentar:

Maritasblogg sa...

God morgon vännen !! Väntar med spänning vad som hänt med vågen ? Vad duktiga ni är , gröt och grönt! Mmh Det sistnämna köper jag , gröten kan du nog bara locka Hanna med !
Ha en trevlig dag // Kram