onsdag 11 februari 2009

Uppe med tuppen!


Idag är jag ledig från jobbet och Sebastian från dagis! Det ska bara bli en lugn och härlig mysdag. Hoppades att det skulle bli lika härligt väder idag som det var igår så vi kunde gå på en långpromenad, men när termometern visade -18 kl 06.30 i morse så började jag att tvivla....... Nu 2tim senare visar den -16.6, så jag tror att det bara blir en inne dag!?......

Här kommer en bild från i julas när vi var i Åsele, så mycket snö var det där då (så jag undrar hur det ser ut nu efter all snö som kommit.....)Sebastian tyckte iaf om att sparka :0))

4 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Ha en kul dag ! Jag ska på jobbet snart ! Har lite sorg idag ( se mitt inlägg ) Kram kram , love you !

Mamman sa...

Hoppas att ni har en fin innedag istället!
Här ligger vi under täcket och tittar på barnteve.
Kram =)

Anonym sa...

vilken liten sötnos :)

Asian living in Sweden sa...

Puss puss Sebastian!!! Du är sååååå guligt och var stor du har blivit!Estee saknar dina kinda!!! Skön att var ledigt Mia.Puss n kram