tisdag 17 februari 2009

Kallt är det idag !

I dag är det dag 6
Termometern visar nu -22.3, kan inte minnas en vinter på länge som det varit så här kallt ute och under så lång tid (i Umeå). Men det är bara att klä sig varmt för det är så mycket härligare när det är så mycket snö och att den får ligga kvar istället för att den töar bort så det blir blött och slaskigt (det gillar vi inte.........).
Simon & Felicia håller på att göra sig i ordning för att gå till skolan
Lillkillen vaknade som vanligt vid 6 tiden
Jag måste tänka på att dricka mer
Idag när jag vaknade var inte det första jag tänkte på mat
Nu ska jag dricka en kopp varmt te!

Felicia ville spela denna låt, hon tyckte att Amy var bäst på Melodifestivalen
men det går inte att lägga ut årets låt ännu, så det blir förra årets låt istället,
håll till godo :0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mia,
Vad blir det för mat idag? ÄR nyfiken på den där diet, har du länkar om det?
Thank you är Nelinas favorit låt också.

Är lite förkyl just nu. Har det bra du!

Kram,
Estee

Maritasblogg sa...

Brrr. Ska vi krypa ner under varsin filt , du i din soffa och jag i min, sen något varmt och se en mysig film ! // men det går ju inte ?? Men det hade varit att föredra en sån här dag !// kram