lördag 21 februari 2009

Gäsp och åter gäsp..........

Nu är det bara -1.7 grader ute men det känns som att det skulle vara så
mycket mer för jag bara fryyyyyyyseeeeer........... En varm kopp te står
på turordningen inför Melodifestivalen.

Det är dag 10 och barnens middag (pomesfrites med stekt korv som de
lagade till själva) såg så gott ut :0)) Det är jobbigt att vara hemma
när man går på diet, det finns så mkt tid till att tänka på att man
inte får äta något.....Ändå så har det varit tvättstuge dag och besök
från en gamal vän från Ånäset som jag inte träffat på länge,kul va det!
Är också så mycket tröttare, men det är bra då kommer vi i säng i tid
på kvällarna och vaknar pigga som mörtar morgonen därpå!

Det känns som att det blir en spännande kväll, många kända artister
med i kvällens festival. Annars så var det inget spännande som jag
har att förtälja. Mys och må så gott ute i stugorna denna lördagskväll!

1 kommentar:

Maritasblogg sa...

Hej Vännen !! Jag blev så kluven över bidragen att jag och familjen , denna helg lät Svenska folket rösta utan oss !! / Nu gick Molly till final med en tråkig låt ! /( hon sjunger bra, men det räcker inte ) Kanske familjen Johanssons Slapphet var orsaken !! // Kram från oss alla