torsdag 19 februari 2009

Storseans

För en vecka sedan så var jag på min första storseans, det var spännande
och lite pirrigt. Hade i mina tankar att kanske så skulle "mammas ande ge
sig till känna"....
Det var medium Jörgen Gustafsson känd från tv program som "förnimmelser
av mord" och det "okända" bla. Förmågan att "prata" med döda människor
har han haft i sju års tid. Nu sitter vi i en fullsatt aula på Mimerskolan,
så ni kan ju bara tänka er hur många som fanns där av samma anledning
som jag.
Lägg sedan till allas andar som var närvarande.........Hur som helst det
var en intressant kväll, andar kom och gick folk som satt där visste
vem Jörgen pratade med/om när han konfronterade dem i aulan.
Men ingen mamma ande visade sig o andra sidan är jag inte så förvånad
om jag tänker efter, mamma var ingen som ville vara i centrum och
visa upp sig bland en massa människor även när hon levde.
Jag tror att jag ska boka in mig på en privat sittning i stället med
ett medium, då får man nog ut så mycket mer.

Jag tycker att det är intressant detta med ande världen. Skulle
gärna vilja veta vem jag har med mig , vem som är min guide och väg
visare...... Kan man minnas sitt tidigare liv, få en förklaring på
vars ens rädslor och fobier kommer ifrån? Varför känner jag så här?
Det finns möjlighet till det med, fler seanser,föredrag, readings,
transkanaliseringar (ett medium som "lånar ut sin kropp" till högre
medvetanden och änglar och låter de tala själva genom sig) INTRESSANT.
Någon som är intresserad av att göra mig sällskap på något framöver??

6 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Spännande !! Hade ingen aning om att det fanns seanser i Umeå ! Jag skulle velat gå ! Förstår om Anna-lisa inte gjorde sig till känna , hon var ödmjuk och tog inte plats . pappa hade säkert dykt upp då han var raka motsatsen till Anna-lisa // Kram

Anonym sa...

Jag var oxå på storseans med Terry Evans (med din syster)och en här i Dorotea.Det var jätte pirrigt och kändes helt overkligt.Tycker att allt sånt är spännande. Tror att vi alla har en med oss. Min gide kom förbi och hälsade på mig en natt, vaknade att det stod en mörk lång reslig man vid sängen...drog täcktet över huvudet :)
Kram på dig
Marlene

Anonym sa...

Visst är jag med, tycker sånt här är jättespännande! Marita!!! skrattade gott när jag läste dina rader om pappa Leif och visst är det så, såg honom framför mig göra sin ögonbrynsgrej :) Puss till mamma i himlen

Asian living in Sweden sa...

I am a "Okända" fan, I never miss those series..I wish I could join you.

Anonym sa...

En här i Dorotea... det var ju jag! (Marlenes kommentar)
Och jag åkte hem med förlovningsring på fingret!
Fast den förlovningen har jag brutit nu... Terry hörde aldrig av sig igen :(

Anonym sa...

Jag saknar er!:( Madageen!