fredag 13 februari 2009

Som en tidsinställd klocka.........


....vaknar Sebastian varje morgon strax före kl 6. Håller tummarna att han ska somna om igen, men han är pigg och redo att starta dagen med nya äventyr :0D så det är bara att gilla läget och kliva upp. Jag har hunnit läsa igenom min blogg lista och kollat in vad som hänt för alla, sitter här med en kopp te - en riktigt trevlig start på dagen.

Ja gårdagen gick bra, första dagen på dieten! Kände mig aldrig hungrig men däremot hade jag ont i huvudet hela dagen och kvällen......... Måste försöka att dricka mer, men det är inte så lätt , gör mitt bästa mellan kunderna......Jobbigt när man är så fruktanvärt kissnödig och mr och ms X vill ha hjälp med att hitta en resa till "spelar ingen roll, bara det är :billigt, bra och varmt...... Då är det till att kniiiiip musklerna fungerar som dom ska!! Jag tror att idag blir en jobbigare dag, det känns bara så..................men sedan helg och jag får gå i ide hemma................... Ha det så gott alla och en riktigt Mysig Alla Hjärtans Dag! Pussar och Kramar från oss

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Tidig morgon gör kroppen glad ! Grattis till dag 1 , men drick massor . Blir lättsam helg i helgen ? ingen avancerad matlagning hos er ? Tips, korv och mos, hamburgare gillar barn ! Är det bara Sebbe hemma får ni ju hur lätt som helst . Jag ska börja fundera på helgens mat ! Här är kraven stora hos alla ! Inge pulver här inte ! // kram

Anonym sa...

Lycka till med dieten eller va man ska kalla det? Sötsebastian :) Och hitta nu en riktigt bra resa till Mr & Mrs X :)

Mamman sa...

Du klarar det, Mia. Kämpa på, tänk på hur skönt det är när du kan säga: "..japp, detta gick ju galant, fan vad jag är bra!"
Stor kram och puss på er allihopa. =)