tisdag 10 februari 2009

Undrar hur det ska gå.........

Tänker på att snart så är det dax, har peppat mig själv - så i tanken är jag klar med det hela. Men tänk om "hungerkänslornas monster" tar över min kropp och bara tvingar i mig allt möjligt gott och onyttigt......(hur troligt är det, för finns det överhuvudtaget ett sådant monster??......).
Om ni har glömt så är det nu i veckan som både jag o Morgan ska börja med Camebridgekuren.
I morgon så ska vi gå och träffa en konsulent som jobbar på: www.S-H-E.se. Jag har läst på hennes hemsida och hon kan verkligen inspirera, så det känns bra ! Det är bara till att kämpa på och bita ihop för detta är ju vad jag vill! Håll era tummar för mig :0)
Tror inte att mitt "förberedande" inför detta varit så där jätte bra, men jag har njutit och mått gott....... Jag har ätit allt möjligt gott som jag inte kommer att få äta på läääänge, lunch buffe fr piaza, pizza, hamburgare, grekiskbuffe,tacobuffe och massor av popcorn,chips, godis och drycken till det vin (inte till allt , men dock). Jag har njutit av varenda tugga.........Nu blir det soppor,soppor och åter soppor,drycker och vatten i massor.........Så snälla snälla Marita, nästa gång vi går på bio, kan du skippa dina popcorn och kanske nöja dig med en flaska vatten som jag?? Jag menar, vad gör man inte för sina vänner :0))

2 kommentarer:

Asian living in Sweden sa...

Hello Mia, Hur mår ni?
Did you know that I was introduced to blogg by Nelina? Hon ville att jag ska också har en blogg (Hennes blogg nelinalindberg.blogg.se) Still not sure how this work but it seem fun! Just being able to keep and share our thoughts about life and interest.

Anonym sa...

Ja det är klart det går bra. Jag önskar dig all lycka till med cambridge. Jag har kört förr och det funkar verkligen. Inte är det kul inte, men resultaten gör det värt de.