onsdag 4 februari 2009

Storebror ser dig!

Läste i Aftonbladet om att Google i dag lanserar ett nytt "verktyg "som gör att mina vänner nu via sina mobiler kan hålla koll på vars jag befinner mig :0)) SKRÄMMANDE så tekniken går frammåt........... Läs mer på: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4324121.ab
Annars så har det varit en lugn kväll hemma, har suttit och försökt greja lite med min blogg.
Skulle ändra utseende (på bloggen :0D ,, även om jag med skulle behöva en rejäl make over - men det kommer ....) har hittat ett program där man GRATIS kan få välja bland en uppsjö av fina bakgrunder, men jag fick inte till det så till slut så gav jag bara upp........ Funderar även på vad jag ska köpa till Simon i present, tänk att det ska vara så svårt att hitta på något till killar?! Till tjejer finns det en uppsjö av diverse prylar, smink,kläder ja listan kan göras lång. Tänk att min först födde blir 12 år (snart tonåring!!) tycker inte att det var så länge sedan det var den 9/2 -1997. Och idag har Simon större sko storlek än mig ,är bara några cm kortare än mig och är en super fin, snäll och otroligt hjälpsam kille !!

3 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Det är på barnen man märker hur ung vi är , vi orkar fortfarande hänga med ! Hur gick de med biljetter till sön ?? // kram

Anonym sa...

Halooo!
Men så bra!! Då behöver jag aldrig fundera vart folket är när dom inte svarar i telefon,och jag behöver inte jaga dom runt byn :)

Anonym sa...

JA, de små växer fort. A har storlek 43 på skorna och har vuxit om mig,så nu är man minst i familjen....iaf på längden,men inte bredden ...*ler*

Ha en trevlig helg!

Kram Marlene