fredag 20 februari 2009

Fredag kväll!

Ja så var det då äntligen helg igen! Fick börja min helg lite tidigare
än tänkt, började redan i går kväll att misstänka att allt inte stod
rätt till med Seb. Han var gring och hade svårt att sova o slappna av.
När han vaknade på mogonsidan så var han varm och hes på rösten, han
hostade även en massa. Ja så var det då dax igen, efter typ 3 friska
veckor......Han har haft kring 39 i feber så vi har bara myst och
softat i soffan och sängen idag :o) Vet att det även går magsjuka på
hans dagis (jag säger bara peppar peppar.........).
I dag är det dag....hm få se måste räkna.....dag 9 på vår diet.
Dagarna bara flyger iväg (tänk om det kunde gå så snabbt hela tiden
under dieten, så skulle den snart vara avklarad!!) det går riktigt
bra för oss, vi härdar ut :oD

Detta är vad jag längtar efter just nu..........

2 kommentarer:

Maritasblogg sa...

Välkommen hem ! jag har varit ledig och väntat på ditt inlägg !! Sebbe är ju i den förbenade åldern när han ska bygga upp sitt immun försvar !!!
Hoppas det går snabbt över och att det inte är kräk sjukan / Får du den med din diet lär du väl rasa bort som en blöt fläck !
Att resan med cambridge går fort har jag bett om , om och om igen !!! Men det betyder inte att jag inte beundrar, stöttar dig och är lite avis , för att du gör det jag hela tiden skjuter på .../ Trevlig "lets Dance" kväll // Hälsa familjen // Kram

Mamman sa...

Här har vi just blivit nästan helt kurerade från två veckors krämpande av o till... Ta i trä, nu är det väl över. Vi vräkt upp en skål morotsstavar o bänkar oss strax för tevekvällen. Kanske en torr och smal drink kan hjälpa en att relaxa. Helst skulle jag helt sonika vilja bli totally wrecked - asplakat. Men vet ju hur trist det blir i morgon som straff...
Ja, den där jävla Gry hon verkar helt ha tappat våra nummer. Låter underbart med Turkiet i maj istället. Quanto costa?
Kramen får ni o krya på lille Sebastian. Hälsa =)